Întrebări Frecvente

  1. Unde livrați? 

 În următoarele județe puteți comanda toate produsele de pe site-ul Miramax. Livrarea se face prin curierii Miramax.

  • Județul Cluj (toate orașele)
  • Județul Mureș: Târgu Mureș, Reghin, Sighișoara, Luduș, Iernut, Târnăveni
  • Județul Alba: Alba-Iulia, Sebeș, Teiuș, Aiud
  • Județul Maramureș: Baia Mare, Vișeu, Moisei
  • Județul Sibiu: Sibiu, Mediaș, Copșa Mică
  • Județul Bistrița-Năsăud: Beclean, Bistrița, Năsăud, Colibița, Salva

    2. Livrați și în restul țării? NOU

Da. În restul țării livrarea se face prin curier rapid, iar comenzile se plasează exclusiv cu plată online.  Comanda ajunge în 1-2 zile lucrătoare. Costul transportului este suportat de către client și va fi achitat curierului la livrare. 

Atenție: Nu livrăm prin curier rapid produsele congelate și cele din categoria Patiserie și brutărie. 

    3. În ce zile se fac livrările? 

  • Cluj-Napoca - luni, marți, miercuri, joi, vineri
  • Gherla și Dej - miercuri, joi
  • Mureș - luni, miercuri, vineri
  • Alba - marți, joi
  • Maramureș - marți, vineri
  • Sibiu - joi
  • Bistrița - miercuri, joi

În restul țării comanda va ajunge în 1-2 zile lucrătoare de la momentul plasării ei.

    4. Ce modalitate de plată pot folosi?

Card bancar (Visa sau Mastercard), Card de bonuri, Cash, Online 

    5. Se pot face returnări?

Nu. 

    6. Care este comanda minimă?

150 de lei. Suma totală trebuie să fie cel puțin 150 lei și după aplicarea unui cod de reducere.

    7. Ce tip de vehicule folosesc curierii pentru livrare? 

Curierii noștri folosesc autoutilitare cu temperatura controlată. Mașinile sunt curățate zilnic și, o dată pe săptămână, dezinfectate. Acestea sunt normele pentru distribuția produselor alimentare, iar noi le respectăm cu strictețe.

    8. Cum pot verifica în ce stadiu este comanda mea?

Telefonic, la numărul 0744661395 sau 0757186751.   

    9. Cum anulez comanda?

Telefonic, la numărul 0744661395 sau 0757186751, sau pe e-mail la contact@miramax.ro

    10. Cum pot face o modificare odată ce comanda este plasată?

 Telefonic la numărul 0744661395 sau 0757186751

    11. Cum pot solicita o factură pe persoană juridică? 

Poți menționa acest aspect în secțiunea “Trimite-ne un mesaj!” de la finalul comenzii.

    12. De ce nu pot plăti cu cardul unele produse?
Greutatea unui produs ar putea varia, motiv pentru care comenzile care îl conțin trebuie confirmate telefonic. Recomandăm ca ele să nu fie achitate cu cardul online. După confirmarea telefonică acestea pot fi achitate numerar la livrare sau cu cardul curierului Miramax.